اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید :: اس ام اس فلسفی :: اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه:اس ام اس فلسفی:اس ام اس خندهدار:اس ام اس عاشقانه:اسوبایل:بازی موبایل:روشگاه اینترنتی:ترندستان ایرانسل

اس ام اس جدید و زیبای عاشقانه 90

گر مذهب مردمانِ عاقل داری / یک عشق بسنده کن که یک دل داری . . .

**************************************

یا بفرما به سرایم، یا بفرما به سر آیم / غرضم وصل تو باشد، چه تو آیی چه من آیم

**************************************

خداوندا تو ستاری / همه خوابندو تو بیداری

به حق خوابو بیداری / عزیزم را نگهداری


ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید واسه کسی که دلتو شکسته

دلم شکسته است، میشودبرای من کمی دعا کنی؟
یا اگه خدا اجازه میدهد،کمی بجای من خدا خدا کنی؟
راستش دلم مثل یک نماز بین راه،خسته و شکسته است،
میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق با وفا خداکنی

**************************************

نمیتونیم به دلمون یاد بدیم که نشکنه ولی میتونیم بهش یاد بدیم که اگه شکست لبه ی تیزش دسته اونی که دلمون رو شکسته نبره ...

فرستنده : 4081***0938

**************************************

گاهی باران همه دغدعه اش باران نیست ، گاهی از غصه میبارد...

فرستنده : 3422***0938

**************************************

خوشا از بند دام عشق رستن-ز دست بی وفایان دل گسستن - نصیب این دل وامانده این شد- شکستن هی شکستن هی شکستن

اس ام اس جدید فلسفی 90

همان غاری که از وارد شدن به آن واهمه دارید ، میتواند سرچشمه آن گنجی باشد که دنبالش می گشتید . . .

**************************************

در دعا کردن باید مانند مثل کودکی باشی که شب را به راحتی می خوابد ، چون اطمینان دارد که صبح ، چیزی را که از پدرش خواسته آماده است . . . (اسکوال شین )

**************************************

اگر در کارتان در حال پیشرفت نیستید و بهتر نمی شوید ، پس دارید بدتر می شوید . نت رایلی

**************************************

وقتی که پرکاهی به چشمتان می رود ، آن را بیرون می آورید . وقتی عادتی بد وارد روح شما می شود ، می گویید : سال دیگر معالجه اش می کنیم .

هوراس

ادامه مطلب ...

پیام های جدید عاشقانه کوتاه و بسیار زیبا

بلبل باغ توام ، مشتاق دیدار توام / غم مخور دلدار من ، تا زنده ام یاد توام

************************************

در را باز کن خبری دارم ، قلب را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن دوستت دارم.

************************************

همه واسه عشقشون گل می فرستند ، من موندم واسه گلم چی بفرستم؟

************************************

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی

خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی.

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید استقلالی

اس ام اس مخصوص طرفداران استقلال

آبی یعنی غرق در خوشحالیم/عشق می ورزم که استقلالیم
آسمان گفتا ز قرمز خالیم/گر سرم را از تنم سازی جدا/باز می گویم که استقلالیم

پیامک طرفدران استقلال
 

این مایه سرور و خوشبختیست که فلک از رنگ قرمز خالیست
تلاءلو آسمان را می بینی؟ گویند که خدا هم استقلالیست!

 

اس ام اس ضد پرسپولیسی
خون تا ابد سرخ خواهد ماند ،  البته درون رگهای آبی !استقلال قهرمان
پیامک مخصوص استقلالی ها
آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام !

اس ام اس مخصوص هواداران استقلال
آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم / قرمز نشویم هرگز که با ننگ بمیریم

ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید پرسپولیسی

اس ام اس طرفداران پرسپولیس

 

خــوشــتـریـــن رنــگ مـحـبت در وجـود / ای کــه پیـــکــارت تعــصـب می ســرود
بـــا تــو هســتـــم با ای یــــار نفـیـــس / پرسپولیسم پرسپولیسم پرسپولیس
اس ام اس مخصوص هواداران پرسپولیس
هیچکی جلودار تو نیست / نمرهء فوتبال تو بیست
قرمز رنگ پیرهنت / با سرخی خون یکیست
اس ام اس جدید پرسپولیسی
پرسپولیس یعنی هواداران عاشق داشتن پرسپولیس یعنی گل سرخ و شقایق کاشتن

اس ام اس مخصوص دربی استقلال پرسپولیس
قسم به هر چی مرده استقلالیه نامرده وقتی میاد استادیوم ۶تایی برمیگرده
پیامک پرسپولیسی
استقلال قهرمان می شه / خدا می دونه که حقشه
اگر که جدول برعکس بشه / استقلال قهرمان می شه
استقلال قهرمان می شه!پیامک جدید پرسپولیسی ها
غروب پاییزه / اس اس غم انگیزه
گل های پرسپولیس / اشکاشو می ریزه


پیام ویژه دربی استقلال پرسپولیس
وعده ی ما تو داربی / وقت گریه ی آبی
اس ام اس پرسپولیسی جدید
فردا آبی ها خون گریه می کنند ! نکن ای صبح طلوع ! نکن ای صبح طلوع!
اسمس پرسپولیسی
قرمز تر از آنیم که بی رنگ بمیریم/ آبی نیستیم که با ننگ بمیریم!!
شعر جدید پرسپولیسیها
همگان باید بدانند رویایی ترین لحظات، زمان غلبه سرخی غروب بر تلالو آبی آسمان است.باید بدانند خون تا ابد سرخ باقی خواهد ماند ولی به محض ناپدیدی آبی آسمان همه
خوشحال می شوند، چون لحظاتی بعد باران خواهد آمد!
شعارهای جدید پرسپولیسی
تو دنیای ِزمین و توپ رنـگی / یه پرسپولیس داریم به چه قشنگی
اسم قشنگش روی تخت جمشید / از اون قدیم ندیـما می درخشید
رنگ آتیش غیرت پیـرهنـش / میاره افتخار واسه میهنش
طرفداراش سر به فلک می کشن / عاشق ِرنـگ ِمث ِآتیشِشَـن
دفاع ِمحکمـش مث ِیــه سّده / هـر کسـی از جونش نـذاره، ردّه

sms پرسپولیسی
یه پرسپولیس یه ایران / یه تیم پر از دلیران
گر چه حریفت قدره / اما تو میشی قهرمان

اس ام اس های جدید و عاطفی فروردین ۹۰

اس ام اس های عاشقانه اختصاصی که در سایت بست تو فان منتشر شده است.این اس ام اس ها بیش از ۵۰ عدد بوده که همگی اس ام اس های جدید و عاطفی است.

sms love Best2fun.Com اس ام اس های جدید و عاطفی فروردین 90

 

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من / دل من داند و من دانم و دل داند و من / خاک من گل شود و گل شکفد از گل من / تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من .

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد / که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد / لب تو میوه ی ممنوعه ولی لبهایم / هرچه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد / خواستند بگویند از تو شبی شاعرها / عاقبت با قلم شرم نوشتند نشد .

میفرسیم این پیامک را به دوست / او که صدها خصلت زیبا در اوست / بامرام و با صداقت با ادب / ای پیامک خاک پایش را ببوس .

صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید ، انگار آمدن تو نزدیک است ، لمس بودنت مبارک !

امروز امیر در میخوانه تویی تو / فریادرس  ناله ی مستانه تویی تو / مرغ دل ما را که به کس رام نگردد / آرام تویی ! دام تویی ! دانه تویی تو !

شاید روزی دوباره کنار خوشبختی ها منتظر آمدنت باشم و تو بازهم دیر کنی !

دم اونایی گرم که تو این قحطی محبت ، قلبشون مثل نگاهشون بوی محبت میده .

ادامه مطلب ...